Pilietinio ir tautinio ugdymo projektas


Naujos kompiuterinės mokymo priemonės

švietimo informacinių technologijų centras, vykdydamas programą „švietimas informacinei visuomenei“, 2007 metais įsigijo naujų kompiuterinių mokymo priemonių skirtų  visoms Lietuvos bendrąjį lavinimą teikiančioms mokykloms. šias priemones galite atsiųsti jau dabar!

 

Matematika 5E

 

Tai pagalbinė mokomoji priemonė skirta mokiniams, labiau mėgstantiems mokytis kompiuterio pagalba nei mokytis iš vadovėlių. Ji nepakeičia vadovėlio, bet praplečia jo panaudojimo galimybes. Priemonėje yra pateikti uždaviniai, kuriuos patogu spręsti kompiuteriu: braižymo užduotys, testai, galvosūkiai. Visos užduotys yra trijų rūšių. Vienos iš jų vizualizuoja teoriją, kitos įtvirtina žinias arba moko skaičiavimo algoritmų. Trečia užduočių rūšis skirta matematikos integravimui su kitais mokomaisiais dalykais. Iš viso nagrinėjamos 93 temos. Užduotis galima spręsti trijuose režimuose, galima pasirinkti uždavinių sprendimo sudėtingumo lygį. Yra galimybė peržiūrėti savo atsakymus ir palyginti su teisingais. Užduotis generuoja kompiuteris, todėl kiekvieną kartą jas atliekant užduotys bus pateiktos skirtingos.

 

Matematikos uždaviniai 7 klasei

 

Priemonė skirta 7 klasės matematikos mokymui, pritaikyta adaptuotiems bei modifikuotiems mokiniams. Priemonę sudaro temos: Teigiamų ir neigiamų skaičių veiksmai, Reiškinių pertvarkymas, Lygčių sprendimas. Priemonėje yra teorinė medžiaga, pratybos, kontroliniai darbai, pagalba.

 

Žaidžiame matematiką. Tiesinės lygtys

 

ši kompiuterinė mokymo priemonė yra viena iš treniruoklių serijos „Žaidžiame matematiką“ dalių. Ji skirta mokyti(s) spręsti 7 klasės paprasčiausias pirmojo laipsnio lygtis su vienu nežinomuoju. Kiekvienos lygties atveju galima pasirinkti vieną iš trijų sudėtingumo lygių: visi lygties koeficientai ir atsakymas yra natūralieji skaičiai; lygties koeficientas ir atsakymas yra teigiami racionalieji skaičiai (dešimtainės ar paprastosios trupmenos); lygties koeficientai ir atsakymas yra racionalieji skaičiai. Programoje yra dvi veiksenos: mokymosi ir užduočių sprendimo pasitikrinimo. Pratimų skaičius nėra ribojamas. Atlikus kontrolines užduotis, suskaičiuojami teisingi atsakymai, įvertinamas rezultatas (parašomas pažymys).

 

Rudenį mokyklas pasieks naujos kompaktinės plokštelės skirtos ne tik pradinių klasių mokiniams, bet ir ikimokyklinukams.

 

Žaisk ir pažink Bibliją. 1 dalis švęskime didžiąsias metų šventes,

2 dalis Įdomiausios šventojo Rašto istorijos

 

Mokomąją priemonę "Žaisk ir pažink bibliją" sudaro dvi kompaktinės plokštelės. Pirmoji dalis – „švęskime didžiąsias šventes“, kurioje yra devyni pasakojimai, atskleidžiantys didžiųjų metų švenčių biblinį pagrindą. Antroji dalis – „Įdomiausios šventojo Rašto istorijos“. šioje kompaktinėje plokštelėje yra dvylika pasakojimų, supažindinančių su svarbiai šventojo Rašto žmonėmis ir įvykiais. Priemonėje žaismingai pateiktos spalvinimo užduotys, dėlionės, viktorinos ir žaidimai.

 

 

Skaičių miestelis

 

Mokomasis kompiuterinis žaidimas, skirtas pradinių klasių moksleivių matematikos įgūdžiams gilinti. Visos užduotys yra susietos su nuotykinio pasakojimo siužetu. Pagrindinis herojus keliauja po Skaičių miestelį ir padeda jo gyventojams atlikti įvairias matematines užduotis. Žaidimas suskirstytas į keturis lygius – klases. Kiekvienoje klasėje yra po 11 skirtingų užduočių – iš viso 44 užduotys. Kiekvienos užduoties sąlygos nuolat keičiasi. Žaidime mokoma atlikti aritmetinius veiksmus (atimties, daugybos, dalybos, sudėties), spręsti tekstinius uždavinius, apskaičiuoti atstumą, nesudėtingų geometrinių figūrų plotus bei perimetrus. Visi paaiškinimai bei veikėjų dialogai pateikiami garso, o tuo pačiu ir teksto pavidalu.

 

Naujausių kompiuterinių mokymo priemonių sąrašą galite rasti čia.
Lietuvos švietimo ir mokslo ministerija Švietimo informacinių technologijų centras Švietimo plėtotės centras Švietimo aprūpinimo centras Ugdymo plėtotės centras Mokyklų tobulinimo centras
(c) Lietuvos pagrindinių mokyklų asociacija 2006 

etomite TVS